pátek 17. června 2016

Nakupujeme III. - Zajíci v krabici a mnoho dalšího

Ahoj!

Právě jedu z poslední (hope so!) zkoušky, tak se konečně zase pustím do pár nových článků :) Dneska přináším článek o tom, co jsme za poslední dobu nakoupily, s jakými novinkami jsme se setkaly a co všem doporučujeme vyzkoušet!! :)


Na konci dubna jsem se konečně odhodlala vyzkoušet Zajíce v krabici!! Asi rok jsem každý měsíc koukala, co za překvapení chystají, hádala jsem, co asi bude v dalším balíčku a pak s nadšením sledovala, jaké dobroty se tam dají objevit! Vždycky jsem si říkala "tak ještě počkám, příště to bude třeba ještě lepší..." :-D no a tak jednou na své narozeniny jsem se konečně rozhoupala a tak mi přišel první balíček plný překvapení :) samozřejmě jsem napsala Anet, jestli nechce ještě něco přiobjednat, no a vznikl nám z toho tenhle nákup :)




Bohužel v té době byl můj mobil na opravě, tudíž jsem fotila na starý, z kterého fotky nejsou moc kvalitní a taky jsem jich tolik nefotila a to je beztak jeden z důvodů, proč jsme toho teď moc nepřidávaly! :P :D

Takže! Z této fotky můžete vidět 5 surovin, které ukrýval můj balíček
(a nebo se rovnou můžete podívat na jejich stránky http://www.zajicivkrabici.cz/eshop/kategorie/minula-vydani/produkt/kvetnove-vydani-zajici-v-krabici )

Zleva:
1. Sušená rebarbora - rebarboru miluju, ale sušenou jsem ještě nezkoušela, takže jsem byla mile překvapená hned první věcí!
2. Passion fruit curd - tak z této dobroty jsem měla asi největší radost!! Pro mě teda taky novinka, ale nejvíc mě potěšila souvislost s tím, že jsem asi 2 týdny zpět poprvé zkoušela čerstvé passion fruit neboli česky mučenka a zamilovala jsem se do něj! A najednou jsem ho měla v balíčku a ještě ve formě skvělého krému, který je nejlepší na lívancích :P nebo jen tak na lžíci
3. Cereálky - bezlepkové sušenky od soukromníka Petra Blahy, který vyrábí a prodává bezlepkové sušenky, müsli a další potraviny. Musím říct, že sušenky byly opravdu výtečné, krásně se rozplývaly v puse a opět je krásně vidět, že to jde i bez cukru a bílé mouky :-)
4. Rawsage aka "syrový párek" :D - popravdě sama jsem ho ještě neochutnala, za to Anetka si ho stihla koupit a i sníst! :D -> popsáno níže ;)
5. Poslední věc byl výborný zelený čaj s tropickým ovocem :) Těch není nikdy dost, takže taky spokojenost :)

Dalším skvělý nákup ve zdravé výživě :)
Tahini na hummus - vyzkoušeno! viz příští článek Talíře a krabičky
Čiroková kašička výborná na obměnu od ovesných :) a bezlepková!
Kokosový nápoj má sice víc cukru, ale na to množství, co používám úplně v pohodě! Přidávám si ho hlavně do kafe a nebo smoothie :)
No a zbytek taková klasika - kuskus hlavně do práce na mé rychloobědy :D


No a co si koupila Anet?

Anet toho tento měsíc nakoupila spousty, tady máte její nákupy ;) Začneme hezky jednotlivýma potravinama ze zásilky z www.zajicivkrabici.cz/


Když už vás #mojeovesna trochu omrzí... tahle kaštanová kaše s vanilkou je výborná! 


Dvě krabičky pro případ nouze. Snídaně a dezert, to se hodí vždycky! 

Nemůžou chybět. Lifebar s kokosovou příchutí je mňááám


A jako poslední zdravé polévky do hrnečku značky Damodara, v práci už mi nejednou zachránili život :))


A pokračujeme menším nákupem v Globusu. Štáva z červené řepy, kukuřičné lupínky, sójové mléko, kokos a špaldové krekry, které se skvěle hodí například k hummusu! a nebo jen tak

Větší nákup ve zdravé výživě. Nakoupila jsem rýžový papír na jarní závitky, tahini - sezamovou pastu do hummusu (a Lůca se opičila), himalájskou sůl, veganské brusinkové sušenky, vivo-bar, která obsahuje matcha tea, který jsem si koupila i samostatně (zaleju horkou vodou a doleju sójovým mlékem - slast!)
Jediné, co bych si neobjednala znovu je Zdravá snídaně - kelímek s vločkami a ovocem, který stačí zalít horkou vodou a máte vaši snídaňovou kašičku. Měli několik příchutí, tak dám ještě šanci jiné, hruška s fíky mi bohužel nechutnala ani trochu. 




Co bych vám ale chtěla ukázat z blízka je tahle zeleninová tyčinka, která má chutnat jako klobása :D
Cítila jsem z ní hodně sušená rajčata, chutnala mi, ale první slova, co mě po otevření obalu naskočila v hlavě byla pamlsek pro psy :D

Kokosová voda v prášku asi za 27 korun, uvidíme jaká bude, vzala jsem ji jen za zkoušku


Ještě pokračujeme Lůcy nákupem v Tescu!



Bezlepkové těstovinky a jejich nutriční hodnoty :)



A poslední nákup ze zdravé výživy v Ostravě :) Quinou zařazuju dost často na večeře, ale zatím jsem zkoušela jen bílou...tak jsem zvědavá na tuhle :) od Grešíka znám jen čaje, takže toto koření bylo pro mě též novinkou a musím říct, že super! :) Hlavně bez glutamanu sodného a přidané soli ;)

No a tyhle mňam chipsy jsme ochutnaly s Anet obě a oboje a ne jednou! :D Čočkové u mě vyhrávají nad hráškovýma :P co u tebe Anetkoo?

Yes Chips vždy a všude! s Desperadem jako odměnu za zkoušky chutnají taky výtečně :)



 Ještě tyto novinky Vám chci ukázat :) Neuhádli byste asi, kde jsem na to narazila...ve VLAKU! Regiojet nabízí nejen velmi komfortní jízdu, vodu, kafe, čaj, mošt a noviny zdarma, ale i tyhle dobré a zdravé dobroty :) Chia pudink vyjde asi na 35,- a kuskus s batátami tuším 50,-




A tady jsme vám minule neukázaly balíček dárečků z festivalu Food21. Rajčatová omáčka je výborná a rizoto má pro nás neuvěřitelné nutriční hodnoty. Určitě stojí za vyzkoušení.




Tak - vyčerpávající článek je u konce. Těším se na jakékoliv odezvy, námitky, komentáře a přání ! :)

Dobrou noc <3 Vaše Lůca + Anet

5 komentářů:

  1. Poslední dobou jsem se hodně začala zajímat o to, co jím. Jsem ráda, že se tomu věnují i blogy jako je tento ! Jen tak dál a děkuji ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. na raw tyčinkách poslední dobou ujíždím :) o zající v krabici slyším prvně, asi bych se toho dost bála, ale vypadá to na samé super věcičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně nám se hoď nějaké tipy na jiné raw tyčinky - rády ozkoušíme ;) jinak toho zajíce se určitě není proč bát! Mrkni na jejich minulá vydání http://www.zajicivkrabici.cz/blog/minula-vydani ...mě by teda nezklamalo nic :)

      Vymazat